FORUMUL VEHICULELOR
Forumul pasionatilor de trenuri
Automotoarele 78 - Malaxa
78-0750
78-0751-1: singurul model din tara care are aceasta forma, care provine din automotorul MAV poreclit Arpad.
Automotorul a fost construit de catre Astra Arad. Viteza maxima 100 Km/h. Acum, acest automotor se afla la CFR Infrastructura.
Producator: Intreprinderea "N. Malaxa" Bucuresti.
Anuii Fabricatiei: 1939-1944 ; 1949-1953
Motor: diesel Ganz MG 220-275
Putere: 220 CP
Motor nou: Maybach
Putere: 250 CP
Viteza maxima: 100 km/h, in ultimi ani redusa la 80 km/h
Din 2007 a inceput a doua etapa de modernizarea lor, la Marub Brasov. Au primit motoare noi, Volvo, si o noua schema de vopsire.
10 Automotoare sunt de tip salon pentru uzul administratiei CFR
78-1000
Producator: Intreprinderea "N. Malaxa" Bucuresti.
Anuii Fabricatiei: 1939-1944 ; 1949-1953
Motor: diesel Ganz MG 2x220-270
Putere: 220 CP
Motor nou: Maybach
Putere: 250 CP
Viteza maxima: 100 km/h
In 2010, 78-1021+78-1031 a fost modernizat de Reloc S.A. Craiova
Seria 78-0750
Foto: Doczi Istvan | Locatie: Depoul Oradea | 78-0751-1, apartinand CFR Infrastructura.
Foto: Barta Endre | Locatie: Gara Arad | 78-0779-5 in 2003.
Foto: Alex Chirila | Locatie: Gara Constanta | 78-0786-0, prima etapa de modernizare efectuata la Marub Brasov
Foto: Andrei Birsan | Locatie: Gara Varatec | 78-0757-1, a doua etapa de modernizare efectuata la Marub Brasov
Foto: Florin Popa | Locatie: Targu Mures | 78-0791-0, apartinand CFR Infrastructura
Foto: Sorin Ghita | Locatie: Gara Bucuresti Nord | 78-0792-8, apartinand CFR Infrastructura
Seria 78-1000
Foto: Pit Cristian | Locatie: Gara Gurahont | 78-1017+78-1019
Foto: Pit Cristian | Locatie: Depoul de Automotoare Arad | 78-1021+78-1031, modernizat in 2010 la Reloc S.A. Craiova